Avmaskning

Då var det dax för den tredje dagen med avmasknings medel.
Nu har vi alla ätit medlet för denna gång.
Matte tycker det är skönt när det är över.
 
Katterna också för de kan man inte lura med köttbullar så de måste få sitt nedpetat långt ner i halsen.
Efteråt så säger matte,
vill du ha lite godis gubben?

Som om hon behöver fråga det.
Fast hon var ju inte snäll.
Hon hade petat ner mitt godis i denna
 
Det är faktiskt inte alls snällt.
 
Den är svår att få ut godiset ur.
Fast matte har hjälpt mig vid maten så jag slipper gå ner i spagat.
 

 
Hon har ställt min matbricka på en upp och ned vänd balja.
Jag har det mycket lättare då.
Nu måste vi ut och njuta av solen.
:-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0