4 månader i dag

I dag blir jag 4 månader.
Det känns som om jag alltid bott här hos mina nya vänner.
Bäst tycker jag nog om den lilla primadonnan Fiffi.
 
Jag har vant mig vid att hon tycker om att tugga på mina ben och läppar.
Vi ligger ofta i mattes säng och tuggar på varandra.
 
 
I bland har vi dragkamp.
Hon fuskar jätte mycket.
Om inte jag släpper repet så rusar hon på mig och biter i mina ben.
Visst är det fuskigt.
 
 
I bland kommer hon igång att morra riktigt farligt och då drar jag mig undan för jag vet inte riktigt ifall hon är arg på riktigt.
 
 
Men jag tycker mycket om den lilla divan.
Hon låter mig sova ifred när jag går ned och lägger mig på min plats vid balkong dörren.
 
 
Till och med Spock sover i mattes säng.
Matte har slutat försöka få mig att sova hos henne och alla andra.
Hon förstår att jag behöver svalkan från golvet.
Det är inte bara jag som har en egen plats .
Katten Shadow vill också ligga ensam.
 
 
Jag läste på NNL-sidan att både mamma Twilight och min vackra syster Sigrid har blivit reserverade och det gjorde mig jätteglad.
Min otroligt vackra snälla mamma är verkligen värld att få ett eget kärleksfullt hem och samma gäller
min lilla syster som jag själv faktiskt tycker är den snyggaste av alla mina syskon
Jag vet att min matte var lite kär i henne för att hon ser ut som om nosen fastnat i ett elutag.
Precis som super snygga pappa Loke.
Men matte hade bestämt att en till karl i huset skulle det vara och sen blev hon ju kär i mina ögon.
Hon tycker jag ser ut som en Coyote.
Lite mer päls och en ordentlig svans bara så är jag väldigt lik en Coyote.
Jag har de här sneda vargögonen som matte tycker är så vackert.
:-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0