God morgon

Nu har jag sovit lite.
Jag gick ut vid 5,30 och då bajsade jag. Mitt bajs var lite fastare och nästan format som korvar.
Ann blev jätteglad och gav mig en godisbit.
Det var nog bara sress eller foderbyte som gjorde att min mage var i kaos.
7 gånger bajsade jag på golvet.
Inte mycket varje gång men det var diarre och omöjligt att hålla inne.
Ann blev lite orolig att hela jag skulle försvinna om min mage fortsatte att vara dålig.
Jag är ju 48 cm hög och väger bara 15 kg.
Fast jag tycker nog att det kan ha sin fördel att jag har varit dålig i magen :-)
För jag blir insatt på 4 mål om dagen tills Ann är nöjd med mitt hull.
 
Lilla vän inte kan du fortsätta med ditt bajsande, det blir ju inget kvar av dig.

Jag tycker inte om att kissa ute.
Det gjorde jag när jag lämnade transporten men sen har jag hållit mig tills vi kommit in i värmen.
 
Ja,ja du lär dig snart lilla älskling. Säger Ann
 
Hon verkar inte fatta att det kan vara jätte farligt att kissa ute.
 
De här två är Spock och Shadow.
Den stora hanen var fram och nosade på mig när jag kom och sen var vi kompisar.
Jag fick mat hemma hos Ann 2 gånger i går och Spock åt ur min matskål en av gångerna.
Självklart tyckte jag att min nya kompis ska få smaka om han vill.
Här är kylskåpet det lärde jag mig direkt.
Här inne finns mer mat så det gör inget att katten tar lite.
Fast jag tycker nog att Ann kunde ge mig lite större portioner.
 
Du får större portioner när jag ser en förbättring på din mage.
 
Jag undrar jag, det kanske bara är så att hon är snål.
Fast nu på morgonen gjorde jag nästan godkända bajskorvar.
Så i dag ska jag väl få lite större portioner.
Fast jag vill nog ha riktig mat för kokt fisk och ris är ju inte mycket att komma med till en mini gigant som jag.
Men oj vilken skitblogg det blev i dag :-)
 
Appropå ingenting, ser ni det urtjusiga EVA HALSBANDET som jag har?
Det förstår jag att ni gör för det går inte att undvika att se.
Det är helt ljuvligt skönt att ha på sig och silvret sticker av så härligt från min lejongula färg.
Jag har ett till som jag ska visa för er.
Det är i storlek big för framtida bruk.
Jag ska be Ann fota det så får ni se hur bra smak jag har :-)
 
Nu verkar det som att det skramlas med mat.
Bäst att jag går och äter upp mig lite så jag har lite hull att ta av när jag ska växa till giganten Storm

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0