Lek och bus

Här är min nya lek kompis. Hon är en tuff liten etter myra. Om jag slår henne med tassen så rusar hon på mig och biter mig i läppen och når hon inte läppen så tar hon tassen och biter så det gör ont.
Jag har gnällt till högt flera gånger så matte har kommit och sagt,
Fiffi , var snäll nu.
 
Jag har kommit på att det är bäst och lägga sig ner.
Då blir hon nöjd och slutar bita mig.
Jag fattar inte att det kan finnas så mycket hund i den lilla kroppen.
Hon är husset lilla bortskämda primadonna.
Här är min kompis Spock.
Det är kul med katterna för de bryr sig inte att jag har kommit hit.
De tyckte det var ockej att jag skulle ingå i flocken.
Visst är jag en vacker hund.
 
När jag har tröttnat på att bli biten av divan Fiffi så leker jag med något av alla saker som finns.
Sen brukar jag bara falla i sömn helt plötsligt.
Gäääsp

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0