Lördag och ny vikt & höjd

Jag kämpar och kämpar men hur jag än bär mig åt så kommerjag inte in :-(
 
 
Efter våran morgon runda så tänkte jag att jag skulle lägga mig hos Fiffi, men det vill sig inte riktigt.
 
 
Förstår inte varför det inte går.
 
 
Fiffi får ju plats.
 
 
Jag får ge upp, det är bara att acceptera.
Jag är för stor.
I dag är det 4 veckor sen jag kom och nu väger jag 20,1 och är precis 61 cm
Matte är inte så jättenöjd över min vikt.
Jag växer på höjden så det knakar men ökar inte så mycket i vikt.
Kanske lika bra det för vem vill se ut som Vilda över ryggen.
 
 
Tänk själva Vilda är 57cm och väger 35kg så jag med mina 61cm och 20,1 kg
När matte tittar på våran vikt så förstår jag att hon tycker jag kunde väga lite till.
Men matte är ändå glad när hon väger mig.
För hon säger att jag är en duktig pojke som ökat i vikt.
Nu ska jag sova en stund och eftersom jag inte fick plats hos Fiffi så får det bli vid balkongdörren.
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0