Nu är jag äntligen här.

Vad stackars Ann frös när hon hämtade mig :-)
Jag var mest intresserad av maten hon hade med sig.
Ann säger att hon ska göda mig lite för hon tycker att jag är lite tunn.
Fast det tycker hon ju om alla.
Nja kanske inte Vilda för hon ser ut som en regnvatten tunna.
Tycker jag i alla fall.
Här spanar hon in mig.
Jaha du är en liten pojk märker jag, okej du får vara här om du fattar att det är jag som är bossen och den som bestämmer.
Sa hon till mig när jag kom in hemma.
 
En riktigt blaskig diarre pöl av stinkande sörja lade jag på golvet också.
Ann tyckte synd om mig för att jag är så dålig i magen.
Du blir snart bättre sa hon.
Här hälsar lilla prinsessan Fiffi på mig.
Hon ville kolla om jag kanske var något att leka med.
Här är Mastiffen Azzlan.
Han tror åtminstånde att han är en jätte hund.
Han kan ju vänta ett tag så får han se på stor hund :-)
 
På tal om vänta!
Här måste man ligga ner snällt om man ska ha någon mat.
Jag glömde att kolla ifall man ska ligga ner och äta också.
Jag tänkte att det är bäst att ta det säkra före det osäkra så jag får någon mat.
 
Två gånger har jag hunnit med att kissa på golvet också :-)
Nu ska jag lägga mig och sova en stund, gäässpp.
Stormen
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur som en tokig har du, Storm, som hamnat hos Ann!

2013-03-09 @ 17:43:07
Postat av: Thina

Hej Lille Storm!
Välkommen till Sverige och hem till din nya familj!

2013-03-09 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0