-14 Grader kallt

God morgon.
Det är en riktigt god morgon.
Det är ett underbart väder ute :-)
 
Matte håller inte med :-)
Hon är frusen av sig och går och muttrar
 
Fy vad kallt vad är våren?
Mitten på Mars och inte tillstymmelse av takdropp och sol och snöfritt :--(
Jag fryser om mina händer :-(
 

Så där går hon på hela tiden och muttrar :-)
Jag förstår inte det, jag tycker det är härligt ute
 
 
Nu vänder jag baken åt er.
Men det är för att ni ska se att jag faktiskt håller på att få en rumpa :-)
Matte håller på och larvar så man skulle kunna tro att det är hon som lagt sig till med en snyggare rumpa :-)
 
Mattes lilla ettöring har ju fått en jätte snygg rumpa!
Oh, så fin du håller på och bli min lilla gulle plutt.
 

Sådär håller hon på.
 
Men jag hade minsann en överraskning till matte i morse när vi var ute :-)
 
Jag har dubblat mitt värde.
Jag är en tvåöring nu.
 
 
Ser ni snyggingen?
 
Matte är alldeles till sig över denna skönhet :-)
Nu är du min lilla tvåöring
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awww Storm how wonderful you are it is so nice to see you in your forever home. The house is so quiet without you guys :( I was a little shocked at how much weight you lost on your trip over I knew you would lose some but now your mum will fatten you up. Your are so handsome and I will follow your progress always. Thank you for the lovely photos <3

2013-03-14 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0