Glad påsk !

I dag har vi varit i skogen.
Matte blev lite sur på mig :-(
Jag hittade ett vatten fyllt dike med massa gegga.
Jag tyckte det var jätte skoj.
När jag plumsade ner i diket så försökte matte få tag i mig :-)
 
Kom hit, sluta med det där, kom genast hit nu!

Tror ni jag kom ?
Nehej det gjorde jag inte alls.
Matte blev bara argare och argare och tillslut så klev hon också ner i diket.
Då sprang jag upp hihi
 
Usch vad du stinker din odåga , säger matte till mig men hon luktade inte så himla gott hon heller.
 
 
Detta blev resultatet av att bada runt i ett skitdike.
 
 
Matte säger att bara hundar som luktar gott får vara i hennes säng.
 
 
Så vad får inte en stackars hund stå ut med.
 
 
Efter badet så fick jag ett tuggben att ligga och gnaga på.
Jag blev staxt jätte trött och tänker nog sova lite.
Mattes bad och jakt på mig runt runt i diket tog på mina krafter
:-)
 
Ser ni att jag faktiskt har lite raggpäls
Visst är jag vacker
:-)

Kommentarer
Postat av: Kim

Du är en så jättejättefin hund, Storm! Det är så roligt att följa dig och dina upplevelser:) Jag brukade följa Flash när han bodde i din familj och ni bjuder på många skratt:)
Kram från Kim!

2013-04-04 @ 02:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0