God morgon

Kvart över 4 blir man utlyft i kylan.
Jag som sov så gott.
Vid 23 igår var vi ute och sen sov jag.
Snacka om min förvåning när matte kommer och säger
 
Nu ska du få gå ut och kissa , gubben.
 

Jag tycker jätte mycket om min matte , men detta var väl ändå att gå till överdrift för att få mig att kissa ute.
Jag blev tagen med överraskning så jag kissade :-)
Ann blev jätte glad och jag fick en godis :=)
 
Sen när vi kom in så skulle matte sätta på kaffe och smart som jag är så tänkte jag.
Jag följer med ut i köket och lägger mig för att se duktig ut så kanske jag får något mera gott.
Titta på mig matte!
Ser du vad duktig jag är?
Visst får jag en godis?
Hallå!
Matte!
Vad ska du fota för?
Jag ligger ju duktigt för att få godis så fram med kartongen nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0