Tänk vad jag är duktig

Vet ni vad?
Matte säger att jag är rumsren :-)
För det är ju faktiskt så att jag går till dörren och gnäller.
Om den slömajjan sen inte är tillräckligt snabb så får hon skylla sig själv.
Hi hi hi
 
Jag kan ju inte hålla mig hur som hällst va?
Jag kom ju i lördags.
Jag är super duktig super snygg super bäst
Men så håller jag ju på att bli stooor också 4 månader på tisdag.
 
Fast jag är inte så stor att jag kan rida på mattes ben.
Hon knuffade omkull mig i snön och sa fy dig,gör inte om det!
 
Fast matte blev inte lika arg som Vilda i alla fall.
Vilda morra så jag var tvungen att slänga mig på rygg och gnälla lite undergivet.
 
Fiffi och Azzlan är ju för små så de går inte att rida på.
Så det är väl lika bra att skippa detta med ridandet och håller mig på min plats.
Nu ska jag kolla om det inte är dax för mat snart
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0